FAQs

Voorraad

Wordt de voorraad aangevuld wanneer producten uitverkocht zijn?

Modern Bandit ontwerpt items die uniek en met gelimiteerde oplage zijn, ze worden alleen online en in de winkel uitgebracht. We reproduceren onze producten bijna nooit, van tijd tot tijd vullen we uitverkochte producten aan.

Hoe weet ik wanneer de voorraad aangevuld is?

We raden je aan om ons te volgen op sociale media en om je berichtmelding aan te zetten of je te abonneren op onze nieuwsbrief. We houden je op de hoogte.

Verzending en bezorging

Wat is de levertijd?

Tussen 1-3 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn: €7,20. Verzending is gratis bij een bestelling vanaf €50,-

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden via PostNL.

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer. U kunt dit nummer gebruiken om de verzending van uw bestelling te volgen totdat deze is afgeleverd.

Retourneren en omruilen

Hoe kan ik een product retourneren of ruilen?

U kunt het product / de producten binnen 14 dagen na aankoop retourneren. Alle producten moeten ongedragen en ongewassen zijn, met alle originele Modern Bandit-tags eraan bevestigd. Het retourformulier vind u hier.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we uw retourpakket hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging via e-mail en verwerken we uw terugbetaling onmiddellijk. De terugbetaling wordt automatisch verwerkt via de betalingsmethode die u tijdens het retourproces hebt geselecteerd.

Product verzorging

Wat doe ik als mijn product beschadigd is?

Stuur ons alstublieft het product / de producten samen met uw ontvangstbewijs. De garantie dekt geen schade veroorzaakt door onjuiste verzorging, verkeerd gebruik, ongeval of verwaarlozing.

Betaalmethoden

Welke betalingsmethoden zijn er?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDeal, Creditcard, Apple Pay, Klarna Achteraf Betalen, Overboeking en Bancontact.

Online bestellingen

Wat gebeurd er wanneer ik het verkeerde adres invul?

Wanneer u per ongeluk het verkeerde adres hebt ingevuld tijdens uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij zullen hun best doen om dit probleem voor u op te lossen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren nadat u deze online heeft geplaatst. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren en u krijgt het volledige aankoopbedrag terug.

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, kan het tot 2 uur duren voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Controleer ook uw spam-inbox. Als u na twee uur geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klanten service

Hoe kom ik in contact met het Modern Bandit team?

U kunt contact met opnemen via e-mail. (info@modernbandit.nl).

Hoe kan ik de laatste informatie ontvangen?

Alle laatste updates of lanceringen worden bekend gemaakt via onze social media.

Waar kan ik een klacht indienen?

Als u ergens niet tevreden over bent, neem dan contact met ons op door ons een e-mail te sturen n en wij zijn er zeker van dat we een passende oplossing kunnen vinden.

WHAT ARE SHIPPING TIMES AND COSTS?

  • Complimentary ground shipping within 1 to 7 business days
  • In-store collection available within 1 to 7 business days
  • Next-day and Express delivery options also available
  • Purchases are delivered in an orange box tied with a Bolduc ribbon, with the exception of certain items
  • See the delivery FAQs for details on shipping methods, costs and delivery times

WHAT PAYMENT METHODS CAN I USE?

Shella accepts the following payment methods:

  • Credit Card: Visa, MasterCard, Discover, American Express, JCB, Visa Electron. The total will be charged to your card when the order is shipped.
  • Shella features a Fast Checkout option, allowing you to securely save your credit card details so that you don't have to re-enter them for future purchases.
  • PayPal: Shop easily online without having to enter your credit card details on the website.Your account will be charged once the order is completed. To register for a PayPal account, visit the website paypal.com.

WHAT IS YOUR EXCHANGES, RETURNS AND REFUNDS POLICY?

Items returned within 14 days of their original shipment date in same as new condition will be eligible for a full refund or store credit. Refunds will be charged back to the original form of payment used for purchase. Customer is responsible for shipping charges when making returns and shipping/handling fees of original purchase is non-refundable.

Dit is een standaard cookiemelding die u eenvoudig naar wens in de admin kunt aanpassen of uitschakelen. We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website geven.

PRIVACYBELEID
x